Helloo evrybodyhoopa. :)

Tjoosan. :)
Nu har jag snart kompleterat färdigt min tenta.. Skall bara vänta på att marie kommer hem så hon kan kolla en sak för mig.. sedan skickar jag in skiten och hoppas på att han accepterar det jag har gjort..
Kankse, men troligtvis inte..

Ikväll är det måndagsmöte med maryKay Kl 18.00.

Imorgon blir det till att leka med Gummsi.. Skall bli roligt gumman.. det är ju inte precis som förr längre.. :(
Men imon skall vi bannemej leka.. :)

Nu har jag en fruktansvärd huvudvärk så jag skall lägga mig och kolla på kudden i närbild..
Måste vila huvudet lite.. Pappa och Älsklingen lägger golv här brevid så det kankse inte blir det lättaste..
Men jag ska allt försöka. :D

Puss & kram!
Kommentera
Postat av: Gummsi så klart.. ;)

Nej tyvärr så är det inte desamma längre =/ men det ska bli skoj att leka med dig i mån gummsi!

2008-06-16 @ 17:24:44
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0