keep up the good work..

Idag har det varit en dag i skolan..
Fattar inte att allting ska vara så himmla luddigt. Inga strikta direktiv och massa, massa flum. Kursansvarig som byts ut och ingen som håller koll på nått? Bra föredömmen? Men vi ska minsan hålla koll. Allt ska vara perfekt och kraven är enorma. Fick en uppgift i fredags som skall vara klar på torsdag.. 6x17 frågor som skall besvaras utifrån en bok. Kul? Nä. Speciellt inte eftersom vi har en miljard böcker till att läsa. Men visst, för vi har ju inget liv, eller hur?!

Annars så är jag mycket trött på min vardag. Känns som om dagarna bara passerar utan att lämna några vidare avtryck som jag kan spara i minnesbanken. Men visst finns de de dagar som ´lite ljusare och mer lusstfyllda än andra oxå. Men just nu känns det som om de är betydligt myket färre än de som bara passerar, meningslösa och fulla med måsten.

Tur att man har en del menings skapande människor i sin omgivning ändå. :) Kärlek till er.

Nä, nu får det vara bra..

Over and out.

Kommentera
Postat av: Ekström

Kämpa på Gummsi! =) Du är grym!

2008-09-25 @ 23:02:18
URL: http://emmoo.blogg.se/
Postat av: Ekström

Men så är det serrö min lilla vän! =)

Nej två filmer typ haha

2008-09-26 @ 17:16:11
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0