<3

Jaa, jag tycker verkligen om han..
Jag tror inte att jag har träffat nån tidigare som får mig så varm i kroppen,
någon som kan tala om för mig precis det jag kan höra..
& ser på mig, redan efter så kort tid, att det är nått som tynger mig när jag kommer inannför dörren.
Jag fattar inte att jag haft den turen..

Samtidigt finns det en tvekan.. jag vet inte.. Men jag tvekar på kärleken..
Jag tror att den slår dig i ansiktet snart ändå.. förr eller senare..
Jag har blivit sårad innan, som en chock.. När jag hade börjar
t få den lilla gnutta tro & hopp om att det kanske inte va så, fick jag en smäll igen..
Inte personligen, men en cvän till mig blev dumpad, på ett minst lika fegt & lågt sätt..

Så nu hoppas jag, att det finns några guldkorn där ute.. för visst gör det väll det?
Jag vill tro på det..

Imon bär det av till sälen. :)
KOmmer sakna dig mitt hjärta.. <3
Du betyder... <3
Kommentera
Postat av: Hanna

Hej gumman!!! Är så otroligt glad för din och "edwards" skull!!! Helt underbart att se dig så kär som du är! Det ger mig hoppet om att alla killar inte är som de andra vi varit med!!! Just nu lever jag på din glädje, att se dig lycklig gör mig samtidigt lycklig och hopp om ett bättre liv i framtiden!!! Jag önskar verkligen all lycka i framtiden!!! Puss <3

2010-01-29 @ 12:35:22

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0