Feber!

Jahopp, få vaknade jag inatt av att en liten tjej stog å grät i sin säng.. Jag har lixom känt på mig att det vart nått på g å inatt kom det.. Feber, hög, hög feber.. :( Å efter att ha försökt natta den lilla flisan i sin säng bar jag över henne till oss, jag tänkte att hon kanske skulle somna bättre där, men nä! Men what to do? Jag vet ju själv hur fruktansvärt jobbigt det är att sova med feber, inget är lixom bra.. För varmt, för kallt, för jobbigt, för svettigt and so on.. Så vi låg vakna inatt en stund, närmare 2 timmar faktiskt. Gissa om denna morsan va trött när vi vakna i morse..
Så det va bara att ställa in dagens planer å stanna hemma.. Så nu ligger flisan å sover å jag sitter i solen å njuter, inte fy skam det heller. ;)

Ha en underbar dag! Solen skiner ju å det är riktig sommarvärme! :)

Kommentera

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0