Mjukglass!

Solen skiner, meja har feber. Men vad gör det en vacker dag som denna?! Hade en pigg tös här hemma trots 39,7 i temp å jag har hört att frisk luft skall vara bra för allt?! ;)

Så vi tog på oss lite(!) kläder å hoppade i våra converse å traskade bort mot Kungälvs fästning.. Målet va att äta glass, mjukglass! För har som inte världens godaste glass så vet jag inte! Jo, dom har bannemej världens godaste mjukglass! Gräddig å fet, precis som den ska vara! Ingen va lyckligare än lillfia feber! :) Jag har hört att glass skall hjälpa? Så frisk luft å glass, nu borde hon ju bli frisk!

Nu sitter jag å Nancy i soffan med fötter som gör ont! Någon som vill ha mina lilltår?! Dom är dubbelt så stora så man får ju dubbelt så mycket, bra deal va?! Aldrig lär man sig, hur många gånger har man inte klagat över att man får ont av dessa jävla skor! Massa, men dom är ju så fina! ;) converse jävlar!

Kommentera

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0