ett tag sen..

Ja, det va ett tag sen.. Och vad har då hänt sen sisst.. Ganska mycket..

I Måndags jobbade jag och sedan Träffade jag Remona för vår Dagliga promenix.. Under denna vackra, varma promenad bestämde vi oss för att göra en fruktsallad och åka ut till havet och sätta oss. Så det gjorde vi. Vi åkte först hem till henne så hon fick byta kläder, sedan tankade vi lilla golfen, sedan åkte vi till frukt och grönt i nödinge och köpte massa gott och nyttigt. :) Sedan åkte vi hem till mig för att jag skulle byta kläder och så skulle vi göra iordning våran goda middag. :) Tillslut fick vi jkommit i väg och satt oss på en mysig klippa vid havet. :) Det va mys. Tack gumman. :)

I Tisdags var jag med Gummsi på Allum. Där fikade vi och jag köpte ny mobil. Samsung Soul. :) Den é fiiiin. :) Jag & gummsi fikade även och kollade affärerna. Gummsi fick i alla fall köpt sig en almenacka. :) Tack gummsi för en mysig dag.. Efter det blev det promenix med RemonaGumman. :)

I går jobbade jag och sedan mötte jag Remona för våran lilla promenad. :) Alltid lika trevligt att prata med dig gumman. :)
Sedan ringde jag gummsi på vägen hem också, Tack för att du pratade lite med din förvirrade vän :)

Nu sitter jag på jobbet och i kväll blir det promenad med Remona igen. :)

Ta hand om er. Puss
Kommentera
Postat av: Ekström

Klart jag pratar med dig gummsi, jag finns alltid här det vet du ;)

2008-07-24 @ 22:58:32
URL: http://emmoo.blogg.se/
Postat av: Gummsi

När ska du lägga upp våra bilder egentligen =(

2008-07-26 @ 15:32:27
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0