Onsdag. :)

Jaa, för några dagar sedan bestämde jag & min gummsi mig för att vi skulle åka till Alingsås så dit begav vi oss idag.. Jag var hos henne vid halv 12 typ så begav vi oss. Först åkte vi till Möndal för att hämta ett paket fråm Mary Kay. :) Sedan åkte vi mot målet.. I Alingsås så gick vi runt och kollade lite och sedan tog vi oss en mysig fika på ett café där.. Sedan åkte vi hemmåt och när vi hade kommit en bit bestämde vi oss för att åka till Ikea ör att kolla badrumsskåp till mig & älsklingen. Men där hittade vi inget så vi begav oss till Bauhouse men inte heller där hittade vi något.. Vi vill ha ett lite mindre än de som finns överallt.. Efter det så Ålte vi till Elgiganten för jag vill ha en ny mobil.. Men det blev inget, för jag har ingen ekonomi till det just nu.. sedan är ju inte min så gammal heller.. Så det får vänta lite.. Sedan var vi hungriga för ingen av oss hade ätit Frukost.. Så vi åkte till Emmas place och åt Pizza. :) Efter det så åkte vi till Emma's pappas grav och hälsade på han.. Sedan åkte vi och skulle egentligen hemmåt.. Men vi bestämmde oss för att åka till rammberget och ta lite kort.. & kort blev det.. typ 218 st. :P Efter det begav vi oss hemmåt..  Så sa vi hejdå och jag drog vidare..
Tack för en underbar dag gummsi. Jag älskar dig vännen. Med dig har man alltid lite kul. :)

Sedan var det till att åka hem snabbt som fan.. För ag skulle till skepplanda och möta RemonaGumman för våran dagliga promenad.. :) Det är det man ser fram emot varje dag.. Sedan har vi så mycket att prata om också.. :)
MysPys!

Nu ska jag åka med Älsklingen & Tobbe & lämna tobbe.. Så nu gick jag..

PussHej!
Kommentera
Postat av: Gummsi

Tack själv Gummsi! Man har alltid skoj tillsammans med dig oxå!! älskar dig!

2008-07-16 @ 23:44:46
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0