promenad..

Det blev en promenad i går i alla fall.. Jag gick med Sofia och hennes kompis.. :)
Sedan hände det massa annat igår också.. Jag jkobbade först, sen hem till sofia för att byta om, sedan till nödinge på Mary Kay möte.. Jossan & Sofia fick en Make. Snygga blev dom. :) Sedan hem tll sofia för att gå frövet runt, sedan åkte jag till svärmor där det var massa folk.. Sedan åkte jag & älsklingen till tobbe där Gummsi & karina var.. Sedan blev det till att åka hem & lägga sig.. :P

Idag kom jag till jobbet & blev spådd, det va lite intressant.. :)

Ikväll blir det promenad med Remona gumman. :)

Nu ska jag jobba vidare. Puss på er!
Kommentera
Postat av: remona

idag skall vi promenera:) gott.. ses sedan gummsan pussen

2008-07-15 @ 14:21:44
URL: http://Remona.bloggspace.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0