Sommarparty + jobb

Jaa.. det är vad min helg bestått av..
Jobbat fredag 12 - 21.30
Lördag 7 - 20.30
Söndag 7.30 - 21.30
Kul? Nää.. inte speciellt.. Men det blir pengar och det är jag i stort behov av..

Igår vad det sommarparty i skepplanda.
Där befann jag mig under kvällen/natten.. Tack alla som gjorde kvällen så lyckad..
Det va en underbar kväll med mycket folk. :) & Remona, min gumma.. Tack. <3

Sedan var det inte lika roligt när jag steg upp i morse och skulle bege mig till jobbet..
Det regnade och på vägen kom jag på mig själv.. Jag gick lite skrevt..
Inte bra, med tanke på att jag var arbetsklädd och på väg till jobbet.. Vad skulle folk tro?

Men dagen gick bra och nu får jag snart gå hem.. :D


Jag är lite splitrad idag.. Mycket funderingar som springer igenom mitt huvud.

Tänk om man hade allt i sin hand och förmåga att kontrolera det.. Kankse inte allt, men mycket..

Människor pratar så mycket.. men man kan ju tyvärr inte att få alla att förstå..

Varför finns de dem som låter sig kontroleras av en annan människa? Är man inte sin egen?

Klipp av navelsträngen och va din egen!

Jag saknar dig...

Kommentera
Postat av: Ekström

vem saknar du?

2008-06-29 @ 21:48:11
URL: http://emmoo.blogg.se/
Postat av: Remona

Tack själv gumman, det är så roligt att festa med dig tycker jag:D Om jag tror rätt om vem du pratar om så håller jag med dig,Sånt är inte kul.. Vi får ses snart. Pussen <3

2008-06-30 @ 11:00:32
URL: http://remona.bloggspace.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0