Tisdag..

Såå Gummsi.. Nu har jag denna oxå.. :)

jaa.. Idag vaknade jag sent..

Louise ringde & väkte mig kl 12.. Då behövde hon lite påstöttning i tenta skrivningen.. Det är bra när man kan stötta varandra..

Sedan gjorde jag inte så mycket.. låg kvar i min säng & drog mig lite.. det är gött att kunna göra det också ibland. Men imon blir det nog inte såå.. skall upp till lotta.. Fick idag veta att jag & älsklingen måste betala över 6000 kr för att tapetseringen i våran gamla lägenhet var "amatör mässigt" gjord.  & sen för att katterna hade rivit lite på tapeten också. Men vafan! 6000 spänn! Ale byggen är för fan inte kloka i huvudet! Jävla idioter!

Men idag har jag startat min nya karriär.. Jag är nu fristående hudvårdskonsult.. Så flott.. Så om ni vill ha en klass (demostration) hemma hos er så är det bara att ringa.. Men först måste jag kanske öva lite.. :P Så i helgen blir det till att handla käder.. Då det är dess code.. Skall vara så snygg i en svart kavaj och svart kjol.


För övrigt så skall jag se till att få skickat in min tenta imon.. skall bara läsa igenom den och se till att få in en innehållsförteckning.. Förhoppningsvis blir det inga kompliteringar & då é det sommarlov sen.. :D Men det kommer mestadels beså av jobb.. Speciellt nu när man har två.. ett schemalagt & ett eget schema..


Yes, sedan har man ju en lägenhet som skall fixas & donas i oxå.. Blir inte en lugn stund i mitt liv framöver.. :P


Men, call me and we´ll see..


Puss i jumsken.

Kommentera
Postat av: Joakim Forsberg

puss i ljumsken? :o snusk linda!

2008-05-29 @ 00:14:27
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig natt! :)

2008-05-29 @ 00:19:09
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Gummsi

Det va riktigt bra gjort gumman!! =D
Nu blev jag glad!!

2008-05-29 @ 17:27:00
URL: http://emmoo.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0