yes..

sisst va det gummsi som uppdaterade min blogg så jag tänkte att det kanska va min tur nu. :)

Jaa.. Jag har ju som sagt vart i turkiet. Det va helt underbart att få komma iväg från den gråa trista vardagen och bara inte tänka på nått.. Nästa gång jag får för mig att åka iväg någonstans, vilket lika gärna skulle kunna vara imon, så är det jag & älsklingen som åker. :) Bara vi två.

Sen så träffade jag underbara josse i onsdags. Jag fick ett sms nä jag precis hade lagt mig. Hon frågade om jag kunde komma ner till krogen som ligger på vä.gatan och säga hej. Och visst kunde jag det. Där satt hon och hennes kompis elle. Det blev en hel del tid för hej under kvällen då vi valde att prata ganska mycket och senare bege oss in till stan. Kl.22 fick jag sms:et och begav mig ner och kl.4.30 var jag hemma i min säng igen. Men jag ska inte klaga för jag hade en otroligt trevlig kväll med er flickor. :) Sen när vi skulle hem ringde jag & väckte min lilla gummsi. Förlåt vännen. Tur att du kunde somna om så snabbt igen. :)

I torsdags vaknade jag 11.30 och började gör mig iordning för en tur till trollhättan med Louise. Det va mysigt att träffas gumman. Vi kollade lite i affärerna och sedan tog vi oss en talrik med pasta i kantarellsås. Sean kollade vi lite till. :)

Idag har jag vart i skolan, det va mindre kul.. Men det får funka. Man vill ju ha en ordentlig utbildning. Så man kan få jobb. ;)

Jaja, ikväll blir det idol. :)
Imon blir det kankse björn rosenström med elle med vänner och kankse mårten. Någon som vill med?

Ha det fint!
Kommentera
Postat av: Ekström

Det va bra gjort Gummsi! =) Fortsätt uppdatera oftare nu =P haha

2008-09-07 @ 00:08:11
URL: http://emmoo.blogg.se/
Postat av: Louise

Undra vems tur de e nästa gång ? =P hehe

2008-09-11 @ 17:49:38
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Postat av: Ekström

Gummsi, nu är det dags att uppdatera igen!! kom igen nu!! =)

2008-09-21 @ 20:56:19
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0