Rubrik

Ja, tänk om man skulle uppdatera denna lite kankse.. ;P
Men tycker ni inte att jag är bra på det menar ni? Nja, inte direkt va?

Ja, ska vi se, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva bara..
Kanske ska skriva om allt roligt jag vart med om? ;P
Haha, nja, det är väll inte så mycket direkt...

Men, i helgen Umgicks jag med Christian en del. Vi va i gällstad för han skulle till nån affär som han trodde låg där, bara det att när vi kom dit så låg inte affären kvar. Hmm, Jobbigt. Så vi åkte till hans mamma för han skuell fixa några lampor för henne. Men, när vi kom dit så skulle dom åka & äta. Bra planering. ;P
På väg hem ringde Johanna & frågade om vi ville komma till skepplanda & förtära alkohol med dom, Jag ville, Christian är en bra vän, så han kunde inte. ;P
Men jag åkte dit & hade en jätte bra kväll! Senare på natten körde min älskade Bror hem mig till christian som satt vaken & väntade, stackarn. ;P Men han valde det själv. ;P

I Söndags va det kalas för mamma, som fyllde år i måndags. (inte igår, utan förra. ;P)

Idag ska jag plugga, därför måste jag avsluta här & nu.. Konstigt att allt annat lockar när man ska plugga.. ;P

Puss & Kram!
Kommentera
Postat av: nancy.

Haha, Satt han uppe & väntade ? :P

Vad sött. haha.

2009-12-08 @ 18:26:29
URL: http://giveitall.blogg.se/
Postat av: nancy.

Hehe :)

2009-12-08 @ 19:25:04
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0