en speciell dag för kärlek?

.. Jag tror inte det är vad det handlar om.. Det är för mig en dag, som alla andra.. Kanske bara lite mer, som en årsdag typ? Självklart skall kärlek visas alla dagar. Men för dem som inte har denna lyxen är väll en speciell dag perfekt? Inte bara för att visa kärlek gentemot din partner utan även för att visa kärlek gentemot alla.. Vem har sagt att alla hjärtans dag är till för par.. Jag har fler som räknas till mitt hjärta..
Så, även jag som är i ett förhållande kan tycka att det är överreklamerat och att affärerna vill och kan tjäna mycket pengar på det och det är fel.. Dock så tycker jag att det kanske skall finnas för dem som vill. Valet är väll ditt? Du behöver inte fira..

Nog om det..

Igår va jag & hjärtat hos ett annat av mina hjärtan, nämligen hos min gummsi. :)
Vi kollade på melodifestivalen och spelade Monopol.. Jag vann. :P
Innan dess åt vi middag tillsammans, precis som vi gör alla andra dagar.. ;)

Även idag har jag vrt hos min gummsi och haft film maraton. Det var jätte mysigtg.. :) innan var vi och handlade lite sånt som är nödvändigt innan ett filmmaraton.. Sen var det dax att sätta igång..
Vi började med Mamma Mia, en jätte bra film..
Sen var det dax för greese, en anna jätte bra film..
Sen bestämde vi oss för att se High School Musical filmerna.. JAg hade nämligen inte sett dessa innan.. Men nu é jag frälst.. Fy fan vilka bra filmer.. Precis min smak i film..
Tack för en musig dag gummsi. :) Måste absolut göras igen.. :)

Puss & kram
Kommentera
Postat av: Emma

Tack själv gummsi för en mysig helg!! =D

Ja detta måste vi verkligen göra om!!

godnatt vännen min!

2009-02-15 @ 23:57:17
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0