Vilket slit!

Ja! Indeed! Jag hade en söt, sur liten tjej som inte ville ha sin välling ikväll.. Vi köpte en annan, för sen vi brukar ha fanns inte i butik när vi skulle köpa.. Så idag när vi skulle ge henne den kom den reaktion jag hade väntat, skrik å uppgivenhet, tårar å fläktande! Jahopp, vi befinner hos oss vänner, Ica stängde för då 5 minuter sen å vi hade haft en bit att köra för att komma hem..
Hmm.. Jobbigt!
Så, Ida ringde en vän i närheten å frågade om hon hade någon hemma. JA! Det hade hon! :) räddande söta ängel! :)
Vi kommer hem, byter ut vällingen i flaskan å testar på nytt. Samma reaktion?! Men hallå? Det är annat i nu.. Men min trötta lilla tjej ville inte lyssna/förstå set just då.. Så det va bara att försöka natta utan välling då, & det gick faktiskt.. :)

Men nu e jag lika trött som det söta lilla miraklet som sover så sött i sin vagn.. ;P

Kommentera

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0