. <3 .

Midsommar gick smärtfritt.. Maten var god, sälskapet var trevligt och drickandet blev lagom..
Jag jobbade från kl.7.00 - 20.30 Men dagen gick ändå snabbt.. Jag var på allsång på morgonen och sedan hem till svärmor och äta på rasten & när jag kom tillbaka färjade ljiljana mitt hår.. :D Haha.. Så nu är jag brun med blonda slingor. :D Det blev mycket fint.. Men jag undrar lite hur de som gör hårfärg tänker.. skall man verkligen behöva 3 paket till mitt hår? Vi hade två och det räckte inte.. Men det blev bra ändå.. :)

När jag slutade begav jag mig hem till svärmor där de väntade på mig.. Då blev det ännu mera mat och sedan fortsatte kvällen med dricka och massa pratande.. :)

Haha.. jag, Älsklinge och hans syster yster knödde i hennes säng.. Ingen ville sova på soffan..
Men det gick bra, jag sov som en stock iaf. :)

Igår myste vi med film, chips och godis med jessica, jojje & mala-mala. :) Det blev sälskapsresan och elisabeth.. Sälskapsresan sog jag.. men sen somnade jag i början på den andra och vaknade typ när det va 10 minuter kvar.. :P Synd, för den verkade bra..

Idag har vi vart med tobbe ute & fikat med mamma & pappa & lillebror på landet.. Det va oxå mysPys!

Men nu är jag mycket trött.. Puss!

Kommentera

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0