Idol, Snö och juletid..

Jaa.. sen sist har det väll hänt ganska mycket..
känner att jag är mycket dålig på att uppdatera min blogg..
Men nu hade jag lite tid över så då är det väll dax..

Ja, jag va uppe på idolfinalen med mamma, pappa och lillebror. Det va en upplevelse.
Det va ett jädra drag i globen och finalisterna var ju väl värda sina platser.. Visste faktiskt inte vem jag hejjade på, båda va ju lika bra typ.. Men visst, kevin va grym, men alice oxå..
Sen gjorde vi lite annat när vi där oxå.. Vi åt på Michelangelo, så jag fick äntligen min laxpasta.. :) Sen strök vi runt på stckholms gator & torg, va på julmarknad och bara myste.. :)

Just nu ligger jag på en soffa i våran otroligt mysiga stuga i fjällen. Vemdalen för att vara mer exakt.. Nu skall vi vara här i två veckor. Så det blir jul, nyår och massa skidåkning här.. :) Mysigt med snö på julen för en gångs skull.. Det va ju några år sedan sisst..

Men jag kommer sakna att vara med familjen på jul.. :(
Men det blir nog bra detta med skall ni se.. LIte mer folk blir det iaf.. :)

Hur ser eran jul ut?
Ja, hur den en ser ut så får jag önska alla en god jul och ett gott nytt år..

Puss&Kram!
Kommentera

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0