helg = Jobb.

jaa.. denna helgen har jag spenderat på jobbet.. :)
Men med mycket trevligt sälskap av katarina. :) Det har blivit turer under bord, nyp i underarmar och annat, kramar, masage och gos i håret.. :) Sen har vi bakat massa gott också.. <3

För övrigt så har jag sovit ensam hemma i lägenheten i natt, för FÖRSTA gången..
Känndes lite kusligt, lite ensamt och lite mysigt.. Kusligt för att min farfar faktiskt dött i den lägenheten, ensamt för att älsklingen inte låg där brevid mig & mysigt för att min gosekatt kom & sov på min arm..
Men jag sog en bra film och somnade till bråk, tjaffs och fulla människor som är mycket högljuda.. :P

Imorgon blir det till att kompletera en tenta, dels pga att jag kanske inte var tillräckligt bra & dens på grund av att lärarna på högskolan väst har stora krav på oss men inget på sig själva. Blandade och flummiga budskap om hur tentan skall skrivas. Men när den sedan rättas vet dom fan hur de ska ha det!
Sedan skall jag även försöka klämma in en fika med Lotta och sen blir det måndagsmöte med maryKay.
Jag är förövrigt mycket grym, jag har gjort en perfekt start. Det innebär att jag har lyckats hålla i 5 hudvårdsklasser och bokat in 10. :) Men det är tack vare alla underbara människor i min närvaro som aktivt deltar & stöttar mig i detta. :)

Någon som är sugen på att börja sälja maryKay som bor i Västragötalands trakten? hör gärna av er.. :)

Puss!
Kommentera
Postat av: Ekström

Va duktig du är Gummsi!! å tentan den fixar du lätt att rätta till! ;) vi ses på tisdag! =D

2008-06-15 @ 22:31:31
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0