En gång va man positiv..

Du ska veta att jag älskar dig, tills dagen jag slutar andas,

Du ska veta att du é livet för mig, Det finns ingen annan,

Du ska veta att dina kyssar é guld, det är våra kännslor som blandas,

Du ska veta att jag brinner för dig, du é den ända flamman,

Du ska veta att jag älskar dig, av hela mitt hjärta,

Du ska veta att jag andas för dig, du ger mig liv,

Du ska veta att det gör ont i bland, för visst kan kärleken smärta,

Du ska veta att du hjälpt mig på rätt spår, hand i hand tar vi nästa kliv,

Du ska veta att med dig är livet ett aventyr, alla dagar gör vi nått,

Du ska veta att jag ler för dig,  för du ler mot mig,

Du ska veta att jag nu vet, nu har jag förstått,

att det är en gåva vi har fått..

Kommentera

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0