Tripp

Ja, när jag började skriva detta inlägget satt jag å meja i bilen å väntade på Nancy, vi skulle ta oss en liten tripp till, ja, någonstans.. Vi visste inte riktigt..

När vi satt i bilen bestämde vi oss för stan.. Mycket mysigt! Vi började med att dra oss till Kungsgatan, väl där kom jag på att jag glömt mobilen i bilen.. Så vi vände å gick tillbaka till heden där bilen stog.. När vi hade kommit dit hade lilltjejjen somnat! Skönt! Så vi satte oss på en uteservering, det e ju trots allt juni! Å drack kaffe å käka blåbärspaj! Mums som fan va det!

Sen knallade vi bort mot h&m där Nancu hittade lite smått å gott! Ja, som vanligt, shoppade bara saker till Meja! Ett par jeans från kappahl för 100:- & små tofsar att sätta i hennes lilla bebishår. :)

Kommentera

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0