hej hopp ...

Jaaa, jag har vart lite dålig på att uppdatera min blogg den sista tiden..
men det beror på att jag vart uppbokad med jobb och annat..

Och idag tänker jag väll inte skriva något heller egentligen..

Här bestämt mig att leva ett hälsosammare liv från och med idag.. :)
Men det är kanske inte så intressant för er att veta.. :P

Puss på er.. Jag uppdaterar igen när jag har mer tid och mer inspiration..


NEJ! Jag kom på en sak.. Jag har ju bokat en resa till Turkiet. :D Det kan ni ju få veta.. :)
2 veckor.. En med Lotta, Mika och barnen & sen så stannar jag & älsklingen kvar en vecka som vi har aldeles för oss själva. :) MysPys!


Jag ska ha semester!

Kommentera
Postat av: Ekström

du hade ju inga pengar....

2008-07-03 @ 00:01:59
URL: http://emmoo.blogg.se/
Postat av: remona

Lycka till med att äta nyttigare. hhihi.. När åker nui till turkiet då? pussis

2008-07-04 @ 13:00:59
URL: http://Remona.bloggspace.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0