Helgen..

För en gång skulle har jag vart ledig i helgen..
I lördags var jag med Remona och Jessica på vadbacka.. Det va kul. :)
Kvällen startade hos Lotta & Mika där jag & Remona gjorde oss iordning, sedan kom Remona på att hon hade glömt sin jacka.. Så hon ringde Hampus som fick köra oss till Lödöse och hämta den.. Så fort som fan fick vi packa ihop oss och åka.. Sedan släppte han av oss hos Jessica där va vi & förfestade.. Vi tjatade lite och hade det mycket mysigt och tiden rann i väg.. Sedan körde Jessicas pojkvän oss till vadbacka och väl där så Raggade Remona drinkar till oss det första hon gjorde. Go Girl! Kvällen bestod av mycket dricka, trevlga människor och en trasig katt transport. :)
 (Det går inte & sitta på en katttransport i plast!) Tack tjejer för en trevlig kväll!
Älsklingen kom & hämtade mig också.. Tack älskling. :)

Igår blev det en riktig Dagen Efter dag.. Jag och älsklingen myste med frukost och sedan fick vi åka och hämta mina grejer som var kvar hos lotta & mika. Sedan plockade vi upp tobbe och åkte & handlade Mys till kvällen. :)

Idag har jag jobbat, sedan skall jag snart på Mary Kay möte med Sofia & Jossan. Sedan blir det promenad med Remona Gumman.. Blev inget av det i helgen.. :( Men nu får vi skärpa oss. :P

Puss & Kram!
Kommentera
Postat av: Remona

Tack gumman för en underbar kväll. Och imorgon börjar vi igen:D

Jag slutar sex,så någon gång efter det.

Pussen.

2008-07-14 @ 21:17:12
URL: http://remona.bloggspace.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0