Kris?

Tor att jag har hamnat i en 21 års kris.. :p
Har färgat håret så jag nästan é helt blond, vill göra något ännu drastiskare med mitt hår, typ klippa lugg eller klippa hela kort? Bokar en resa till Turikiet i två veckor, utan att egentlien veta hur jag skall ha råd med den (den är nu betald), Tatuerar mig och bestämmer mig för att leva ett sundare liv. Hmm..

Jaja.. sedan sist har väll inte så mycket hänt.. Jag kan skriva en lista.

Onsdag förra veckan bestämmer jag & Lotta oss för att gå en timmes promenad varje dag tills vi åker till Turkiet.
Torsdag gör vi detta + att jag jobbar.
Fredag med + att jag jobbar.
Lördag jobbar jag 13.5 timmar + gåt ut & går i en.
Söndag jobbar jag 14 timmar sedan tänkte vi gå ut & gå, men det regnade, MYCKET!.
Måndag Springer jag till banken och för över och sätter in pengar åt alla håll, Åker till älvängen och möter Maddo, åker  vidare för att bli tatuerad, tatuerar mig, åker till lotta och betalar resan till Turkiet (efter massa strul), åker på möte med mary Kay med gumman Remona, Åker hem till lotta och går en timma. Nu har vi även värvat en ny gång medlem. Remona.
Tisdag jobbar jag och samtidigt färgar jag håret.. & sedan blev det en promenad. Idag hade vi förlorat en gå medlem som skulle gå på bio, men vi fick då med oss en ny. :) Mala-Mala.
Onsdag Jobbade till kl. 14. Åkte hem till lotta, möttes av en plågad Lotta i Sling mössa.. Färgen räckte inte så då fick jag vända och köpa mer.. Kommer tillbaka och färgar klart, en till som blev blondin, men denne fick även rosa slingor. Sedan skulle vi gå ut & gå.. men nej, då börjar det regna så vi får vänta en stund, då ringer det i lottas telefon, det va ann-sofie. Hon fick för sig att ta en tripp till sthlm och behövde chauför till tåget, Omedelbart! Så medans lotta gjorde det städade jag & HanniBann hennes & Alex rum. :) Sen kom lotta och ÄNTLIGEN kunde vi gå ut & gå.. :)

Okej, det va en del ändå..

jaja! PussHej
Kommentera
Postat av: remona

ja. Det skulle varit jätte kul. Häng med på Lördag :D Det är live-Band då. Idag skall vi ut och gå:DDDDD Pussis

2008-07-10 @ 09:08:46
URL: http://Remona.bloggspace.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0