Working..

Yes, det är vad jag gör nu.. men dom ligger & sover så det finns inte så mycket att göra just nu.. Kvällsarbetet är färdigt så nu sitter jag här.. Vad ska jag säga..

Idag har jag färgat håtret på en tant på jobbet. Det gick bra, ända tills jag skulle skölja ur det.. Tanten blev pisseblöt och jag blev aldeles prickig av hårfärg. Dessutom när jag skulle lägga in hennes tröja i tvättmaskinen så hade någon lagt tvättmedel i fel fack och när jag skulle ta ut det så skvätte jag tvättmedel över hela mig.. så jag är helt prickig nu.. Snyggt.. eller inte..

Det är en hel timma kvar tills jag slutar.. Vad skall jag roa mig med tills dess?

Jaja.. imon blir det jobba, men i helgen är jag ledig hela lördag & söndag. Nice..
Kanske ska med Remona till Vardbacka, hoppas.. Alltid lika kul att umgås med dig gumman.
Eventuellt skulle jag & älsklingen ut till landet och äte middag med familjen oxå, Mamma ville se hur jag såg ut sa hon.. Det va ju ett tag sen..

Puss på er!
Kommentera

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0