Hej alla glada där ute!

Eftersom att min tokiga sega bästa gummsi aldrig skriver i sin blogg, så tänker jag göra det åt henne =P
Just nu sitter hon och matar lilla Joel, jag (Emma) och linda ska vara barnvakt!
Idag har vi varit på Backaplan en snabbis och linda har även varit på lindex och köpt lite kläder och hon har träffat Lotta en stund! Om barnen va med vet jag inte... sen så har hon humm... varit utomlands (sen hon skrev sist asså) och hon har varit ute med mig och massa andra när jag fyllde år... sen så har hon börjat skolan igen... vilket hon tycker jag JÄTTE JÄTTE JÄTTE roligt! =D
Hon jobbar även en del.... (tror jag)

humm ja vad ska jag mera skriva då....tror det va allt.. för jag vet inte exakt allt vad hon har gjort.... jo varit på kräftskiva oxå vet jag! haha ...

men nu ska jag gå och vara social emot min tokiga bästa gummsi igen... och emot tokiga bästa Joel såklart! =)

Ha det bra alla där ute!

Linda hälsar nog till er! =P



Gummsi, nästa gång är det din tur att uppdatera!! Tack å hej!
Jag älskar dig min bästaste bästa Gummsi!
Puss & Kram Din Gummsi!
Kommentera
Postat av: Linda

Bra sammanfattat gummsi. Tack för att du uppdaterade. :P

2008-09-02 @ 21:22:24
URL: http://lindamartinsson.blogg.se/
Postat av: Joel!

Tack snälla för passningen igår kväll!

puss & kram Joel

2008-09-03 @ 22:45:26

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0