tänkte det var på tiden.. ;)

jag vet inte varför jag är så seg på att uppdatera. Kanske för att jag inte har någon ork.. ;)

Men nu gör jag det iaf.

Ja.. jag och älskligen var inne och bokade resa i helgen. Till spanien. skall bli riktigt skönt att komma iväg. Speciellt skönt är det att ha något att se fram emot.. :) & andra sidan har jag något närmare att se fram emot först. Jag skall ju åka till sälen på torsdag. :) Men innan dess måste jag skriva klart min hemtenta. Den som jag igentligen skall sktiva på nu, men har absolut noll motivation till.. :(
Jaja, i lördags blev det även julklapps spelet med vännerna. Det va kul att äntligen fått gjort det, även om inte kvällen blev så bra jag hoppats på. Men man fick göra det bästa av situationen iaf. Tack till er som försökte göra det bästa av situationen.
Igår var jag med min älskade gummsi. Vi va först hemma hos henne och åt kladdkaka.. Sen bestämde vi oss för att åka till hennes mamma där sötkorven joel va med sin mamma jenny och pappa jocke.:) det va mys. :)
Efter det åkte vi tillbax till kungälv, tankade emmas bil och åkte runt lite. Sen åkte vi och hämtade nancy och åkte runt ytterligare lite. Sen satt vi i emmas bil utanför nancy ett antal timmar och pratade om allt och inget.. Ja, dagen blev lyckad. Tack för sälskapet. :)

Nej, nu skall jag väll kankse försöka göra lite nytta. skriva tenta eller så.. Men helt plötsligt känns det lockande att städa.. :P Nej, nu får jag sätt igång.. :P

PussHej!
Kommentera
Postat av: Nancy

Tack själva :)

2009-03-23 @ 11:52:52
URL: http://giveitall.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack själv Gummsi för en mysig helg! =D

2009-03-23 @ 12:25:40
URL: http://emmoo.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Underbart Gummsi! =) Tack va söt du är! du är en glädjespridare för mig oxå! Utan dig hade många saker varit tråkiga! =)

2009-03-24 @ 10:42:01
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0