Mys..

Jag vknade bredvid dig,
du höll fortfarande dina armar runt mig
Tänk att jag legat så nära dig en hel natt,
jag brukar vänta och rulla mig så jag blir helt matt
Det måste vart den trygghet och värme jag kännt,
som gjorde att jag mig inte vänt
Jag trivs i din famn med dina armar om min kropp,
kankse finns det någonstans ett hopp
Jag vill känna denna trygghet en gång till,
kankse, möjligtvis du oxå vill?

;)
Kommentera
Postat av: nancy.

Jaa, det är ju det man får göra :)

2009-10-21 @ 20:54:03
URL: http://giveitall.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur kan du ens skriva så när du dejtade en annan..det är ganska fult gjort...du tänker väl inte på den du dejtar om hur vilka känslor han har?

bestäm dig

2009-10-26 @ 17:00:22
Postat av: Linda

Hur vet du att det inte är en gammal dikt? & varför inte skriva namn?

2009-10-26 @ 21:52:23
URL: http://lindamartinsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det behöver du inte veta..o jag vet att det är inte en gammal dikt.jag tycker du borde ta åt dig vad jag skrev..spelar ingen roll vem jag är

2009-10-27 @ 08:49:34
Postat av: Linda

& det vet du hur? Jo, det spelar roll, för jag tycker att det är otroligt omoget att inte våga stå för det man säger via en identitet.. Varför skall jag ta åt mig av vad du säger? vet du nått om detta mer än vad ena parten har talat om för dig? Ta reda på sanningen innan du utalar dig. Sen tycker jag inte att du har med mig eller vad jag gör att göra, för du är inte inblandad i mig eller mitt liv, vad jag vet. Så sköt ditt så sköter jag mitt..

2009-10-27 @ 15:29:53
URL: http://lindamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0