Rubrik

Ja Nancy.. Nu kommer den.. :)

Jag har lovat Nancy att kag ska bli bättre på att uppdatera min blogg.. hon har ju trots allt gjort den så fin.. :D

Såå, förra helgen va jag, gummsi & erik i sthlm. Det va helt underbart att få komma iväg lite, bara fly den trista vardagen. :) Sen hade jag mycket trevligt där oxå. :D Jag spöade dem i bowling! ;P

Men, trist nog va vi tvugna att återvända hem igen. :(
Så då va man tillbaka i verkligheten & vad passar bättre än att börja med att skriva en tenta då? Så det fick jag gjort. Det är sjukt mycket i skolan nu & jag är väll inte den bästa på att ta tag i saker..
Det finns lixom ingen ork. Alla dessa måsten äter mig levande.. :P


Denna helgen har vi flyttat.. Jag & emma.. Elelr eftersom jag bott hos emma de senaste månaderna & min lägenhet vart tom så har vi flyttat hem emma till mig.. Men det kändes nästan som om jag flyttade oxå.. Fan va skit man köper på 3 månader.. :P
Men nu bor vi här iaf. Det känndes lite konstigt att sova i min säng utan honom. Att det inte va han som låg & tittade på mig när jag vaknade. Men det är väll bara att vänja sig..

Mister man en står det tusen åter- som jag så många gånger har hört de senaste månaderna.. & visst är det väll så.. Men frågan är bara om man är berädd att släppa in nån.. Inte jag, inte än..

20 oktober igår..
Kommentera
Postat av: nancy

Kämpa på ett & två! :)



Vårt datum var den 21.. idag. Men men, jag lever :) Man skapar nya fina minnen, men adra människor. Så på så sätt är det rätt bra att det finns så många av oss på denna planet!

2009-10-21 @ 16:11:46
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0