En sen Tisdagkväll..

Dagen har gått så sjukt fort idag.. känns som man gått i någon slags dvala..
Som om man inte riktigt vart medveten om vad man har gjort & inte..
Men jag har allaifall fått vart på konsum & hämtat mina böcker.. & sen fått pluggat en del..
Sen kom MalaMala & Lillebror.. & sen även lila sambo. :)

Imon känns det som jag borde komma upp i tid om jag ska få någonting gjort..
Därför skall jag snart gå & lägga mig.

Först en liten tanke stund.. Eller a, som förekommer mest hela tiden just nu..
Jag undrar igentligen hur vissa saker kan gå ihop & hur man ibland kan hamna mitt emellan..
Jag önskar ibland att någonting skulle vara lätare & att man lixom bara skulle kunna koppla bort det för ett tag.
Men nej, man ska känna & man ska tänka.. Hmm, om du frågar mig är det lite jobbigt faktiskt..
Eller ganska mycket..

Sen tycker jag faktiskt att han är borta för mycket.. Det har vart för mycket iår..
Sååå.. är det inte dax att komma hem nu hjärtat? ;P

Detta va för dig.. <3

Kommentera

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0