jag kan bättre. :)

Om ni går in och kollar på http://giveitall.blogg.se ser ni ju hur väl hon lyckades med sina brända mandlar, jag måste ju erkänna att mina som jag gjorde igår blev betydligt mycket bättre.. tänk hennes bild på mandeln & lägg till mer socker & tänk en riktig, fast lite blekare. ;P
Mina blev betydligt mycket bättre, faktiskt.. Det tyckte även ovanstående nämnd och min käre bror som kom & åt upp typ alla idag..
Nu finns det inte riktigt lika många kvar, men ja, då slipper jag ju äta dom själv.. :P
Denna veckan har vart lugn, jag har pluggat, pluggat och pluggat.. Jag & J är nämligen uppe i vår c-uppsats.. Jessica är i tyskland och kollar läget medan jag skriver som satan! :)
Det är faktiskt skönt, för jag har så ont, så här i soffan trivs jag bäst, imon blir det eventuellt sängen, för då ska jag bara läsa.. :)
Kommentera
Postat av: nancy.

Vad är nu detta! Ren mobbning!



Fast ja.. okej då. Dom som du gjorde var godare, mycket godare. Faste det måste berott på att jag befann mig i köket och spred min expertisa utstrålning! ;)



2010-11-25 @ 00:17:56
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0