En dag till.

Ojojoj! Idag igen.. Det här med iPhone å appar e verkligen bra grejjer.. :)

Idag e det söndag, en ganska tråkig sådan om ni frågar mig, jag har precis lagt lillan så hon ska få sova middag o sambon sover i soffan.. Kul!
Så vad händer då? Inte en jävla aning, det regnar ju som fan ute så inte blir det någon längre promenad iaf, pengar till att shoppa finns inte.. Vi pratade om att göra julgodis, men hur lätt när en av oss sover? :P

Imorgon tror jag att jag o Meja, för det e så hon heter mitt lilla barn :), ska åka o Babysimma. Får se hur hon mår, hon är ju konstant förkyld..

Annars vet jag inte riktigt vad som händer i veckan, kanske träffa några goa mammor & så ska jag träffa fina Nancy! :)

Puss!

Kommentera

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0