Ikea, Utelek & fingerfärg..

Ja, efter vi hade väntat klart igår på Nancy åkte vi förbi Ikea för lunch.. Jag hade ju tänkt att meja skulle ha somnat till vi kom fram, Men lilla meja hade andra planer än sin mamma.. Så vi fick ta oss några varv på Ikeas parkering tills hon somnade, vilket hon faktiskt gjorde tillslut.. :) Så vi fick i oss lunchen, nästan hela i alla fall, medan hon sov.

Sen åkte vi hem å lekte! Gungade å kollade på alla änder å andra fåglar. Det va så uppskattat att hon inte ville gå hem. ;)

När hon hade somnat satte vi oss med ostbricka å vin! <3 Det är mys!

Idag är jag tröttast i stan, för vi satt uppe lite för länge igår. Vi satt å spelade kort å tiden lixom bara flög iväg.. Och självklart väljer det lilla underverket att vakna precis när jag är på väg att somna som en liten gris, precis i det där mellantinget ni vet? Jahopp, vänder mig om för att knacka på min sambo, men nä, han va visst på toa, så då va det bara att kliva upp..



Kommentera
Postat av: Nancy

Älskar dig.

2012-05-20 @ 00:42:13
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0